Головне меню

Додаток 

до рішення виконавчого комітету

Виноградівської міської ради

від 28.03.2017 №57

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації створення юридичної особи
(крім громадського формування)

ФОРМА 1

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)                                      

ФОРМА 3

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)

ФОРМА 2

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)

ФОРМА 2

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ юридичної особи
(крім громадського формування)

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

 Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

 Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії

з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування) 

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті

її реорганізації (крім громадського формування)

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

ФОРМА 4

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)

ФОРМА 5

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

ФОРМА 6

Безоплатно


 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації фізичної особи підприємцем

ФОРМА 10

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

ФОРМА 13

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

ФОРМА 11

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням

ФОРМА 12

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з видачі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

ЗАПИТ на витяг

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК БЕЗХАЗЯЙНОГО НЕРУХОМОГО МАЙНА

Безоплатно

У разі отримання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Платно (за виключенням суб’єктів передбачених ч.8 ст.34  Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»)


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ЗАПИСУ ПРО СКАСУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАПИСІВ ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО У ЗВ’ЯЗКУ З ДОПУЩЕННЯМ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ З ВИНИ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАПИСІВ ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО У ЗВ’ЯЗКУ З ДОПУЩЕННЯМ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ НЕ З ВИНИ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ІНШОГО РЕЧОВОГО ПРАВА НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ОБТЯЖЕННЯ ПРАВА НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Платно (за виключенням суб’єктів, передбачених ч.8 ст.34  Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»)


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАПИСІВ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ЗМІНОЮ ВІДОМОСТЕЙ ПРО НЕРУХОМЕ МАЙНО, ПРАВО ВЛАСНОСТІ ТА СУБ’ЄКТА ЦИХ ПРАВ, ІНШІ РЕЧОВІ ПРАВА ТА СУБ’ЄКТА ЦИХ ПРАВ, ОБТЯЖЕННЯ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА СУБ’ЄКТА ЦИХ ПРАВ, ЩО МІСТЯТЬСЯ У ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ЯКІ НЕ ПОВ’ЯЗАНІ З ПРОВЕДЕННЯМ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ

Платно


Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Виноградівської міської

ради від 11.04.2016 №51

  ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 РЕЄСТРАЦІЯ / ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ / ПЕРЕБУВАННЯ

            (назва адміністративної послуги)

 Сектор реєстрації місця проживання/перебування/зняття реєстрації місця проживання/перебування/ виконавчого комітету Виноградівської міської ради

Інформація про субєкта надання адміністративної послуги
1. Місцезнаходження:

виконавчого органу місцевого самоврядування

90300 Закарпатська область, м.Виноградів, площа Миру,5
2. Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування 8.00-17.00, обідня перерва 12.00-13.00, реєстрація здійснюється та видаються довідки з 8.00-15.00
3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт виконавчого органу місцевого самоврядування Електронний адрес : sektormp@ukr.net

http://rada.vynogradiv.com.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4. Закони України Закон України від 11.12.2003 № 1382-ІV «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України від 21.05.1997 р. №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»

Закон України від 10.12.2015 р. №888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг».

Закон України від 06.09.2012 р. №5203-VI «Про адміністративні послуги»

5. Акти Кабінету Міністрів України         Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру»
6. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Положення про сектор реєстрації місця проживання та зняття з місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Виноградівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Виноградівської міської ради №55 від 17.03.2016 року.

Умови отримання адміністративної послуги

7. Підстава для одержання адміністративної послуги         Заява фізичної особи/законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законному порядку за встановленою формою.
8. Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги Реєстрація місця проживання

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1. Заяву за формами, наведеними відповідно у додатках 6, 7 або 8 до Правил реєстрації місця проживання;

2. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання /перебування (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні);

3. Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 16-річного віку);

4. Квитанцію про сплату адміністративного збору ( у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця  проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

5. Документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника / співвласників житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання ( зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків / одного з батьків або законного представника / представників);

право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи – довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою, згідно з додатком 9, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, – довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації  місця проживання (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

 

6. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

 

7. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання за  формою згідно з  додатком 11 до  Правил реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

 

У разі подання заяви представником  особи додатково подаються:

документ, що посвідчує особу представника;

військовий облік або перебувають на військовому обліку).

 

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

документ, що посвідчує особу представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява  подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

 

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків у  присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

9. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги          Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно – територіальну одиницю.
10. Платність надання адміністративної послуги         Адміністративна послуга є платною.

 

10.1 Нормативно-правові акти, на підставі яких  стягується плата        Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»         Закон України «Про надання адміністративних послуг»
10.2 Розмір та порядок внесення плати за  адміністративну послугу        За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:       у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;         у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.         У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.
10.3 Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу
Одержувач: УК у Виногр. р/м

Виноградів/22012500

Код: ЄДРПОУ 37713243

Рахунок № 33219879700058

Банк  одержувача: ГУ ДКСУ у Закарпатській області

МФО 812016

Призначення платежу: Плата за надання інших адміністративних послуг; 22012500

Платник ПІБ., ідентифікаційний код

11. Строк надання адміністративної послуги У день безпосереднього  звернення особи чи в день подання особою або її представником документів/в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг.
12. Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги 1.      Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;

2.      Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;

3.      Для реєстрації/зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

 

Рішення про відмову в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

 

13. Результат надання адміністративної послуги         Внесення відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист (далі – документ, до якого вносяться відомості про місце проживання), а відомості про реєстрацію місця перебування – до довідки про звернення за  захистом в Україні (шляхом проставлення в них відповідного штампа реєстрації місця проживання/перебування особи за формою згідно з додатком 1 до Правил реєстрації місця проживання).

Відомості про реєстрацію/зняття  з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

у вигляді книжечки (зразка 1993 року) – шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1, або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 2;

у формі картки (зразки 2015 року) – шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр).

У разі непідключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або  зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

14. Способи отримання відповіді (результату)         Звернення до органу реєстрації ( у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.
15. Примітка         У разі проживання особи без реєстрації місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція –  попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

Розгляд  справ про адміністративні   правопорушення   і   накладення   адміністративних стягнень покладено на виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад.

Від імені виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 цього Кодексу ( при накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження в центрі надання адміністративних послуг), мають право адміністратори центрів надання адміністративних послуг.

 


Додаток 6
до Правил

                                                          Органу реєстрації

_______________________________

(найменування органу реєстрації)                      __________________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові особи (представника),

_________________________________________________________________

            дата і місце народження, громадянство/підданство)

 

ЗАЯВА
про реєстрацію місця проживання

Прошу  зареєструвати  моє  місце  проживання/місце  проживання особи, чиї інтереси я представляю (необхідне підкреслити)

прізвище_____________________________________________________

ім’я ________________________________________________________

по батькові ___________________________________________________

дата і місце народження ________________________________________

громадянство/підданство _______________________________________

за адресою ___________________________________________________

(адреса житла або адреса (місцезнаходження) спеціалізованої соціальної

_________________________________________________________________
установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або військової частини, за

_________________________________________________________________

якою реєструється місце проживання)

Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі* _________________________________________________________

Документ, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання особи _________________________________________________

(вид, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав)

_________________________________________________________________

Документ, що посвідчує особу законного представника/представника за довіреністю ___________________________________________________

(вид, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав,

_________________________________________________________________

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі*)

 

_____  _______________  20 __ р.                   ___________________

(підпис)

До заяви додаю: квитанцію про сплату адміністративного збору.

Підстава для реєстрації місця проживання особи — документи, що підтверджують (необхідне заповнити)

  1. Право на проживання в житлі (заповнюється при реєстрації за адресою житла) ___________________________________________________

(ордер, свідоцтво про право власності, договір найму
(піднайму, оренди), або інші документи)

  1. Згода власника/співвласників житла або їх уповноважених органів, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання особи у разі відсутності документів, що підтверджують право на проживання
    в житлі __________________________________________________________
    (згоден/не згоден)

_________________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові, підпис особи/осіб, що надає/надають згоду, вид документа,

_________________________________________________________________

що засвідчує особу, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав)

_____ ___________ 20 ___ р.

  1. Перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (заповнюється у разі реєстрації за адресою відповідної установи/закладу)

_________________________________________________________________

(посвідчення про взяття особи на облік у закладі або установі,

_________________________________________________________________

довідка про прийняття на обслуговування, реквізити)

  1. Проходження служби у військовій частині (заповнюється при реєстрації за адресою військової частини) _____________________________

(реквізити довідки, виданої

_________________________________________________________________
командиром військової частини)

Службові відмітки

Заяву прийняв, наявність та правильність необхідних документів перевірив ________________________________________________________

(посада, підпис, прізвище та ініціали особи, що прийняла документи)

МП                   _____ ___________ 20 ___ р.

 

У реєстрації місця проживання відмовлено _____ __________ 20 ___ р. _________________________________________________________________                                                                                                                     (найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та
ініціали працівника, що прийняв рішення)

_________________________________________________________________

(зазначаються підстави, визначені пунктом 11 Правил реєстрації місця проживання)

_________________________________________________________________
Місце проживання зареєстровано  _____ _____________ 20 ___ р. _________________________________________________________________

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та ініціали
працівника, що здійснив реєстрацію)

 


Додаток 6
до Правил

     Органу реєстрації

___________________________________

(найменування  органу реєстрації)

___________________________________

___________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові особи (представника),

___________________________________

 дата і місце народження, громадянство/підданство)

ЗАЯВА
про зняття з реєстрації місця проживання

Прошу зняти з реєстрації місце проживання моє/моєї малолітньої дитини/особи, чиї інтереси я представляю (необхідне підкреслити)

прізвище_____________________________________________________

ім’я _________________________________________________________

по батькові ___________________________________________________

дата і місце народження ________________________________________

громадянство/підданство _______________________________________

у зв’язку з вибуттям:

за адресою ___________________________________________________

(адреса майбутнього місця проживання або адреса (місцезнаходження)

_____________________________________________________________

спеціалізованої соціальної установи,  закладу соціального обслуговування та соціального

_____________________________________________________________

захисту або військової частини, за якою буде зареєстровано  місце проживання особи)

на постійне проживання до ________________________________________________

(назва країни)

Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі* _________________________________________________________

Документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання особи _________________________________________________

(назва, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав)

_____________________________________________________________________________________

Свідоцтво про народження (подається у разі реєстрації місця проживання дітей до 16 років) ______________________________________

(серія, номер, дата видачі,

_____________________________________________________________________________________

найменування органу, який його видав)

Документ, що посвідчує особу законного представника/представника за довіреністю ____________________________________________________

(назва, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав,

_____________________________________________________________________________________

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі*)

_____ ________________ 20 __ р.                    ___________________

(підпис)

 

 

Я, _____________________________, який є законним представником

(прізвище, ім’я та по батькові)

____________________________________, даю згоду на зняття з реєстрації

(прізвище, ім’я та по батькові особи)

місця її проживання (за наявності в особи двох або більше законних представників зняття з реєстрації здійснюється за згодою інших представників).

Службові відмітки

Заяву прийняв, наявність та правильність необхідних документів перевірив ________________________________________________________

(посада, підпис, прізвище та ініціали особи, що прийняла документи)

 

МП                 _____ ___________ 20 ___ р.

 

У знятті з реєстрації місця проживання відмовлено___ ______ 20 __ р. _________________________________________________________________

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та _________________________________________________________________

ініціали працівника, що здійснив реєстрацію)

_________________________________________________________________
(зазначаються підстави, визначені пунктом 11 Правил реєстрації місця проживання)

 

Місце проживання знято з реєстрації  _____ __________ 20 ___ р.  _________________________________________________________________

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище _________________________________________________________________
та ініціали працівника, що здійснив реєстрацію)

__________

* Для осіб, яким оформлено паспорт громадянина України чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон засобами Єдиного державного демографічного реєстру.


Додаток 7
до Правил

Органу реєстрації

__________________________________

(найменування органу реєстрації)

__________________________________

__________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові представника, дата

__________________________________

і місце народження, громадянство/підданство)

ЗАЯВА
про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини

Прошу зареєструвати місце проживання малолітньої дитини

прізвище_____________________________________________________

ім’я _________________________________________________________

по батькові ___________________________________________________

дата і місце народження ________________________________________

громадянство/підданство _______________________________________

за адресою ___________________________________________________

(адреса житла або адреса (місцезнаходження) спеціалізованої соціальної

____________________________________________________________

установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або військової частини,
____________________________________________________________

за якою реєструється місце проживання)

Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі* _________________________________________________________

Свідоцтво про народження (подається при реєстрації місця проживання дітей до 16 років) _____________________________________________

(серія, номер, дата видачі, найменування органу,

_____________________________________________________________

який його видав)

Документ, що посвідчує особу законного представника/представника за довіреністю ___________________________________________________

(вид, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав,

_____________________________________________________________

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі*)

____________________________________________________________

 

_____  ________________ 20 __ р.   ___________________

(підпис)

До заяви додаю: квитанцію про сплату адміністративного збору.

 

Підстава для реєстрації місця проживання малолітньої дитини — документи, що підтверджують (необхідне заповнити)

  1. Право на проживання в житлі (зазначені документи подаються в разі реєстрації малолітньої дитини не за адресою батьків/законних представників) ____________________________________________________

(вид документа, що посвідчує особу, серія, номер, дата видачі,

________________________________________________________________

найменування органу, який його видав)

  1. Перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (заповнюється у разі реєстрації за адресою відповідної установи/закладу)

_________________________________________________________________
(реквізити документів, що підтверджують право на перебування у спеціалізованій соціальній

________________________________________________________________

установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту)

Я, ___________________________________________, який є законним

(прізвище, ім’я та по батькові)

представником

____________________________________, даю згоду на реєстрацію місця

(прізвище, ім’я та по батькові особи)

її проживання (за наявності в особи двох або більше законних представників реєстрація місця проживання здійснюється за згодою інших законних представників).

Службові відмітки

Заяву прийняв, наявність та правильність необхідних документів перевірив

________________________________________________________________                                                                                            

(посада, підпис, прізвище та ініціали особи, що прийняла документи)

МП  _____ ___________ 20 ___ р.

 

У реєстрації місця проживання відмовлено _____ __________ 20 __ р. ________________________________________________________________

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та ініціали працівника,
________________________________________________________________

що прийняв рішення)
________________________________________________________________

(зазначаються підстави, визначені пунктом 11 Правил реєстрації місця проживання)

 

Місце проживання зареєстровано _____ ___________ 20 ___ р.

__________________________________________________________________________  

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та ініціали працівника, що здійснив реєстрацію)

 

* Для осіб, яким оформлено паспорт громадянина України чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон засобами Єдиного державного демографічного реєстру.

_________________________________________________________________________

Заява про реєстрацію

Заява про зняття з реєстрації місця проживання

Заява про реєстрацію малолітньої дитини

Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Виноградівської міської ради від 11.04.2016 №51