Головне меню

Захист прав споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

У  разі порушення ваших прав як споживача  Ви можете звернутись до Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області.

Отримати усну консультацію чи роз’яснення можна

за тел. (0312)672403,  (0312)673319

Надіслати письмове звернення  про порушення Ваших прав можна на адресу:

88015, м. Ужгород, вул. Минайська, 39/А або

zakzah@zak-dpss.gov.ua;  zajavi@zak-dpss.gov.ua

Графік роботи:

Понеділок – четвер        з 8.00 до 17.00 (обідня перерва з 12.00 до 12.45)

П’ятниця                        з 8.00 до 15.45 (обідня перерва з 12.00 до 12.45)

Корисні посилання:

Закон України “Про захист прав споживачів” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text

Постанова  КМУ  №833 від 15.06.2006р. «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-%D0%BF#Text

Постанова  КМУ  №506 від 11.04.2002р.  «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/506-2002-%D0%BF#Text

Зразок звернення споживача

Пам’ятка споживачу при придбанні товару належної якості

Пам’ятка споживачу при придбанні товару неналежної якості

Інформація щодо куточка споживача

Що робити споживачу якщо ціни на ціннику та в чеку не співпадають

Інтернет-магазини – що необхідно знати

Щодо наявності книги  відгуків та пропозицій

Як захистити свої права порушені надавачами житлово-комунальних послуг

Пам’ятка для споживачів реклами

Архіви
Урядові сайти